Volvo V60

VCNL kiest er vaak voor om high potential prospects uit te nodigen op het hoofdkantoor in Beesd om op die manier het nieuwste model te lanceren. Via het dealernetwerk komen er in circa 2 weken 1200-1500 klanten voorbij die het model kunnen bewonderen en een pre-order kunnen maken. Op een groot plateau stonden 4 auto’s te pronken onder een revealcover met op de achtergrond geprojecteerde beelden. Met spectaculair licht en geluid werd de auto automatisch onthult waarna de auto uitgebreid kon worden bekeken door de gasten. In samenwerking met NEOC creëerden we een surround bioscoop die de bezoeker onderdompelde in een ‘360’ ervaring met speciale content geproduceerd voor dit event. Uiteraard onder het genot van een klein zakje popcorn.

Klant: Volvo Car Nederland | Waar: Beesd | Marktsector: Automotive

Volvo V60

VCNL kiest er vaak voor om high potential prospects uit te nodigen op het hoofdkantoor in Beesd om op die manier het nieuwste model te lanceren. Via het dealernetwerk komen er in circa 2 weken 1200-1500 klanten voorbij die het model kunnen bewonderen en een pre-order kunnen maken. Op een groot plateau stonden 4 auto’s te pronken onder een revealcover met op de achtergrond geprojecteerde beelden. Met spectaculair licht en geluid werd de auto automatisch onthult waarna de auto uitgebreid kon worden bekeken door de gasten. In samenwerking met NEOC creëerden we een surround bioscoop die de bezoeker onderdompelde in een ‘360’ ervaring met speciale content geproduceerd voor dit event. Uiteraard onder het genot van een klein zakje popcorn.

Klant: Volvo Car Nederland | Waar: Beesd | Marktsector: Automotive

Don't forget
to follow us

Scroll to Top