Sylvania 2018

Above and beyond
De opdracht voor de pitch luidde: “Kom met iets extra’s. Presenteer Sylvania Above and Beyond”. Met een nieuwe aanpak, meer focus op het licht en daarna het product. Light your world, de interne pay-off bij het bedrijf, is vertaald naar het beursconcept ‘ Step into our world’. Daarbij is een combinatie gemaakt van een corporate stijl (branding) met een stijl die op ervaring en emotie focust (hospitality). Deze combinatie werd zowel op de binnen als buiten stand toegepast.

Geen harde huisstijl, maar look and feel als vertrekpunt
“De binnenstand is uit twee delen opgebouwd: een centraal deel en een schil. Het centrale deel is ontworpen met ‘Light YOUR world’ in gedachten. Hier staat de klant centraal door middel van vriendelijke vormentaal, met ronde vormen, natuurlijke kleuren en materialen. Dit deel heeft een ontmoetingsfunctie. Hieromheen zit een ‘schil’, een clean gehouden corporate deel in de kleuren wit en zwart met tentoonstellingszones, een meeting room en functionele ruimtes als een berging en een keuken. De bezoeker wordt naar binnen getrokken dankzij de open toegangshoeken en krijgt zo een complete merkbeleving.

Klant: Sylvania Europe | Waar: Light & Building 2018, Frankfurt | Marktsector: lighting, building, services, technology | Totaal vloeroppervlak: 196m2

Sylvania 2018

Above and beyond
De opdracht voor de pitch luidde: “Kom met iets extra’s. Presenteer Sylvania Above and Beyond”. Met een nieuwe aanpak, meer focus op het licht en daarna het product. Light your world, de interne pay-off bij het bedrijf, is vertaald naar het beursconcept ‘ Step into our world’. Daarbij is een combinatie gemaakt van een corporate stijl (branding) met een stijl die op ervaring en emotie focust (hospitality). Deze combinatie werd zowel op de binnen als buiten stand toegepast.

Geen harde huisstijl, maar look and feel als vertrekpunt
“De binnenstand is uit twee delen opgebouwd: een centraal deel en een schil. Het centrale deel is ontworpen met ‘Light YOUR world’ in gedachten. Hier staat de klant centraal door middel van vriendelijke vormentaal, met ronde vormen, natuurlijke kleuren en materialen. Dit deel heeft een ontmoetingsfunctie. Hieromheen zit een ‘schil’, een clean gehouden corporate deel in de kleuren wit en zwart met tentoonstellingszones, een meeting room en functionele ruimtes als een berging en een keuken. De bezoeker wordt naar binnen getrokken dankzij de open toegangshoeken en krijgt zo een complete merkbeleving.

Klant: Sylvania Europe | Waar: Light & Building 2018, Frankfurt | Marktsector: lighting, building, services, technology | Totaal vloeroppervlak: 196m2

Don't forget
to follow us

Scroll to Top