Volvo XC40

De XC 40 is een model dat een andere doelgroep aan wil spreken dan de gebruikelijke Volvo rijder. Daarom is gekozen voor een andere aanpak voor de lancering van deze kleine krachtpatser. IN 5 grote steden in Nederland is een meer ‘urban’ locatie gevonden waar de auto tentoongesteld werd in toegankelijke openbare ruimtes. Bijvoorbeeld De Goudfazant in Amsterdam of de Fenix Food Factory in Rotterdam. Louder uit Den Bosch zorgde weer voor een perfecte uitrol van de campagne en het uitvoerende deel terwijl Wit Design zorgde voor de juiste aankleding met de Scandinavische sfeer en de juiste branding elementen.

Waar: 5 locaties | Marktsector: Automotive

Volvo XC40

De XC 40 is een model dat een andere doelgroep aan wil spreken dan de gebruikelijke Volvo rijder. Daarom is gekozen voor een andere aanpak voor de lancering van deze kleine krachtpatser. IN 5 grote steden in Nederland is een meer ‘urban’ locatie gevonden waar de auto tentoongesteld werd in toegankelijke openbare ruimtes. Bijvoorbeeld De Goudfazant in Amsterdam of de Fenix Food Factory in Rotterdam. Louder uit Den Bosch zorgde weer voor een perfecte uitrol van de campagne en het uitvoerende deel terwijl Wit Design zorgde voor de juiste aankleding met de Scandinavische sfeer en de juiste branding elementen.

Waar: 5 locaties | Marktsector: Automotive

Don't forget
to follow us

Scroll to Top