ViCentra 2015

Start-up ViCentra maakte gebruik van het jaarlijkse congres van de EASD (European Association for the Study of Diabetes) in Stockholm om de markt te betreden met hun product Kaleido, een insulinepomp die de persoon met diabetes een beter gevoel geeft. Met een frisse blik is het product meer benaderd als een lifestyle product. De stand werd tijdens het congres gebruikt voor de productlancering, het online gaan van de website en het kenbaar maken van het merk Kaleido. De stand heeft met zijn 4 grote LED-wanden met bewegende content een uitzonderlijke indruk achtergelaten op het congres. De binnen- en buitenzijde van de stand sloot in kleur en materiaalgebruik aan bij het packaging design. Natuurlijk aan de buitenzijde, high-gloss en kleur aan de binnenzijde. Daaraan toegevoegd een spectaculaire display om de producten te tonen. Een juweeltje op zichzelf.

Klant: ViCentra | Waar: EASD 2015, Stockholm | Marktsector: medisch | Totaal vloeroppervlak: 49m2

ViCentra 2015

Start-up ViCentra maakte gebruik van het jaarlijkse congres van de EASD (European Association for the Study of Diabetes) in Stockholm om de markt te betreden met hun product Kaleido, een insulinepomp die de persoon met diabetes een beter gevoel geeft. Met een frisse blik is het product meer benaderd als een lifestyle product. De stand werd tijdens het congres gebruikt voor de productlancering, het online gaan van de website en het kenbaar maken van het merk Kaleido. De stand heeft met zijn 4 grote LED-wanden met bewegende content een uitzonderlijke indruk achtergelaten op het congres. De binnen- en buitenzijde van de stand sloot in kleur en materiaalgebruik aan bij het packaging design. Natuurlijk aan de buitenzijde, high-gloss en kleur aan de binnenzijde. Daaraan toegevoegd een spectaculaire display om de producten te tonen. Een juweeltje op zichzelf.

Klant: ViCentra | Waar: EASD 2015, Stockholm | Marktsector: medisch | Totaal vloeroppervlak: 49m2

Don't forget
to follow us

nl_NLNL
Scroll naar top