Velux

Met de sterke campagne van Velux over The Indoor Generation lag er een goede fundering voor het standconcept op de Bouwbeurs.

De problematiek van het binnenleven zonder voldoende frisse lucht en daglicht wordt aan de kaak gesteld in de campagne en op die manier ook vertaald in de stand. In het donkere, achterste gedeelte worden stellingen gepresenteerd die het probleem aan de kaak stellen. De oplossing voor dit probleem zit hem in de producten van Velux die aan de voorzijde getoond worden in een frisser wit gedeelte. Door grote perforaties te maken in de witte scheidingswand is er een verbinding tussen de twee zones en draagt het bij aan de routing in de stand.

Klant: Velux | Waar: Bouwbeurs 2019, Jaarbeurs Utrecht | Marktsector: Bouw | Totaal vloeroppervlak: 90m2

Velux

Met de sterke campagne van Velux over The Indoor Generation lag er een goede fundering voor het standconcept op de Bouwbeurs.

De problematiek van het binnenleven zonder voldoende frisse lucht en daglicht wordt aan de kaak gesteld in de campagne en op die manier ook vertaald in de stand. In het donkere, achterste gedeelte worden stellingen gepresenteerd die het probleem aan de kaak stellen. De oplossing voor dit probleem zit hem in de producten van Velux die aan de voorzijde getoond worden in een frisser wit gedeelte. Door grote perforaties te maken in de witte scheidingswand is er een verbinding tussen de twee zones en draagt het bij aan de routing in de stand.

Klant: Velux | Waar: Bouwbeurs 2019, Jaarbeurs Utrecht | Marktsector: Bouw | Totaal vloeroppervlak: 90m2

Don't forget
to follow us

nl_NLNL
Scroll naar top